En dag i kärlekens tecken

Var den 22 Augusti då min barndomsvän fick sin Daniel ♡

Dem måste ha prickat in den finaste och varmaste dagen på hela sommaren, men vilken dag dem fick! 

Vi startade dagen tidigt med frisör och smink på en mysig salong, det var jag, bruden och den andra tärnan. Champagne och frukt, senare taxiresa till kyrkan där vi bytte om till våra fina klänningar och min redan vackra vän förvandlas till den finaste bruden jag hittills sett.

In i kyrkan skred vi till Du är Allt - Sonja Aldén, jag ihop med Z som också var tärna, under första versen. För att sedan ställa oss längst fram i kyrkan och möta upp Caroline som fördes fram utav sin pappa. Brudgummens uttryck, när han för första gången såg sin brud, är något av det finaste jag någonsin sett. Jag och många andra kämpade nog för att hålla tårarna tillbaka.

Så otroligt stämningsfullt, vigseln traditionsenligt och Rasmus och sjöng spelade på flygeln en egenskriven låt. Vigseln fullbordades när dem sa Ja till varandra och utgångslåten började spelas - Sun is shining - Axwell. 

Utanför kyrkan togs kort på hela brudföljet, herr och fru åkte vidare i limousine för att fotas på annat håll och gästerna bussade med inhyrd buss till en mysig festlokal. 

Champagne och enklare tilltugg, fotografering till gästbok och annat för gästerna att sysselsätta sig med. 

Mycket trevlig kväll som slutade med onda fötter efter allt dansande. 

Underbar dag, kväll och natt.



♡ Brudparet ♡


♡ mitt gudbarn ♡


♡ vänner i 16 år ♡

♡ bröllopsdansen ♡


♡ 







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR